22.04.2013

Skrzat ogrodowy :P

"Ja mam dwadzieścia lat! Ty masz dwadzieścia lat! Przed nami siódme niebo!
Dziś nie potrzeba więcej nam do szczęścia chyba już nic!"

No i zdradziłam swój wiek :D 

Witajcie kochani, bo bądź, co bądź po odwiedzinach bloga mam prawo podejrzewać, że ktoś to jednak czyta, więc nietaktem byłoby się nie przywitać na wstępnie.Stuknął nam pierwszy tysiąc, za co dziękuję i zapraszam na więcej :)

Przechodząc do sedna i tego, po co tu jestem, więc z kim pracuje ogrodnik? 

Dzisiaj otaczał mnie ogrom pięknych kwiatów, które oczywiście chciałabym zabrać do domu, upiększając wnętrze naszego mieszkania. Jakże urokliwe, radosne i wiosenne :)

Szczerze mówiąc dobrze się bawiłam przy tych zdjęciach, i wyciągałam kolejne kwiaty z wazonów mając ochotę się do nich przytulić. No, co prawda nie do róż :D

Ogrodniczki to jeden z trendów tego sezonu, ale napawa mnie pewna wątpliwość czy aby na pewno są dla każdego. Najlepiej najpierw przetestować je w przymierzalni i zastanowić, zamiast kupować na łapu capu. 
A jeśli chodzi o mnie, dla mnie to jest duża zabawa modą, fasonami, trendami, kolorami więc eksperymentuję. 
Ocenę pozostawiam Wam. Mam nadzieję, że coś przypadnie do gustu!
A ja uciekam przygotować kolację dla 4 osób.

We have first thousand! It means a lot for us. So thank you and hopefully we will get another 1000.
I was working with flowers. They are so colourful and smeell great. As a woman I love flowers, but unfortunately, there are not enough in my life. I want to take their beauty home.
Dungarees are one of the trends this season, but before you buy, make sure that they are for you.
What do you think about it?
I would like to thank: The Florist, where we took photos.
Enjoy! :)
bluzka/ blouse zara
ogrodniczki/ dungarees zara
butki/ shoes new look
koszyk/ basket atmosphere
kolczyki/ earrings top shop
pierścionki/ rings atmosphere 
 
 
 
 
 
 
 

Kiss! S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz