19.04.2013

Wolności S.

Nie wiedziałam, że się serca tak ostudzą,
uwierzyłam, że umiera się parami,
nie wiedziałam, że się ludzie różnie budzą
jak okręty, nie te same, choć w tej samej wciąż przystani...

Wczorajsza sesja to oczywiście w większości zasługa A.(pewnie powie mi: a nie mówiłam ;p), bez jej poświęcenia nie ruszyłabym z miejsca. Rano się obudziłyśmy i za oknem było piękne słonko, szybkim tempem skompletowałyśmy drobiazgi, które były nam niezbędne, jedzenie i wyruszyłyśmy w pieszą wędrówkę w kierunku latarni morskiej. W międzyczasie pogoda zaczęła ulegać przeobrażeniu i zanim dotarłyśmy na miejsce, nie było już tak słonecznie, ale najważniejsze, że humory dopisywały i byłyśmy zdeterminowane! :)Końcowy efekt naszych starań można ocenić poniżej.Dzisiaj będzie również o hmm..wdzięczności? W ciągu dnia codziennego zapominamy o tych prostych zasadach wychowaniach wpojonych przez rodziców, środowisko i gnamy, gnamy. A przecież nieopisana wdzięczność, której nie można wyrazić w słowach, przeliczyć na pieniądze jest jednym z tych wyznaczników, które budują, bądź utrwalają relacje międzyludzkie. Czyż właśnie nie dlatego mówimy: dozgonnie wdzięczny/a bądź dług wdzięczności? Mama robi obiad, czasami nasz ulubiony, kiedy wracamy z długiej podróży, z miasta w  którym studiujemy, ze szkoły, z pracy i niekiedy wystarczą jej nasze zarumienione policzki, pusty talerz i zrelaksowana, uśmiechnięta buzia. :) I to właśnie uczucie, to wdzięczność. Staramy się oddać to słowem dziękuję, które jest tego namiastką. Uświadomienie sobie, że rzeczy nie są takie oczywiste za jakie nam się wydają jest ważną lekcją życia, i ja także uczę się tego, jak każdy. Jestem wdzięczna za każdy dzień, za słońce i deszcz, bo najważniejsze jest w sumie coś innego, że mam kogoś bliskiego obok siebie, niezależnie od kilometrów, szerokości geograficznych, bo tych których kocham mam w sercu, zawsze blisko. :) 

These photos were taken near the light house.
There we saw a group of dolphins. The view was breath taking. And I was happy like a child.
Enjoy!

kapelusz/ hat river island
kurtka/ jacket nn
naszyjnik/ necklace new look
t-shirt new look
spódnica/ skirt atmosphere
buty/ shoes new look
koszyk/ basket atmosphereokulary przeciwsłoneczne/ glasses new look
 
 
 
 Kiss! S. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz