14.05.2013

Bloom this spring!

...ludzie hodują pięć tysięcy róż w jednym ogrodzie...
 i nie znajdują w nich tego, czego szukają...

Ulubione słowo kobiet? Buty.
Ulubione słowo mężczyzn? Próżność. Jaki związek ma jedno z drugim? Mężczyźni potrzebują kobiet w jednym celu...by podbudowywać, dopieszczać ich męskie ego. Jako singielka staram się urozmaicać swoje życie towarzyskie. Interesująca rozmowa z kolegą nie daje mi tego dreszczyku emocji, zastrzyku adrenaliny, odrobiny podniecenia co w trakcie konwersacji z kimś nieznajomym bądź z kimś kogo darzymy sympatią. Jest jednak coś nad czym ubolewam. Brak zasad. Jakiś czas temu poznałam kogoś, zaczęliśmy się spotykać. Któregoś razu poszliśmy do kina. Po krótkiej wymianie zdań, wyszło na jego (swoją drogą najgorszy film jaki widziałam Spring breakers). Dochodzi do potrzeby sfinalizowania naszej transakcji, on nie robi nic, ja czekam, ale żadnego rezultatu ani skutku to nie daje. Wyciągam więc kartę i płacę. Słyszę dziękuję. Śmiać mi się chce, ale się powstrzymuję. Zmierzam jedynie (jeszcze z niewiedzą) na beznadziejny film. Innym razem, poznałam w klubie, pogadaliśmy, całkiem sympatycznie i śmiesznie. Wieczór (3 rano!) dobiega końca, dochodzi do wymiany numerów i wtedy on mówi jak mam go znaleźć na portalu społecznościowym. Tak, ja mam go szukać! Lekko nie dowierzając zbliżam się w kierunku wyjścia, a on oddala się z nieświadomością, że właśnie sam siebie pozbawił męskości. Całkiem ostatnio ktoś odwiózł mnie do domu z pracy (spokojnie mamo, ta osoba też tam pracuje). Chcąc okazać swoją wdzięczność ośmieliłam się zaprosić go na kawę (chociaż jej nie piję). Wyszło całkiem uprzejmie i zręcznie, podałam numer, który zabierał mi trochę z prywatności, ale otworzył na większy i szybszy kontakt z tą osobą. I co słyszę? Odpowiedź na tak, ale z podaniem numeru żebym to ja napisała... Tak więc byłam szarmancka i nie odmówiłam. Przeraża mnie takie męskie zachowanie, które ma coraz większy zasięg. Im z kobietą łatwiej tym mniej chętniej.W tym wszystkim należy nie zatracać siebie, ulegać i podporządkowywać się, bo czy oni to robią?Zdarza się to tylko w tych wyjątkowych sytuacjach. Czekajmy więc na swój wyjątek. Zdjęcia zrobione w pięknym ogrodzie, tudzież szklarni bądź małym parku- jak kto woli. Stylizacja mimo, że w morskich kolorach wpasowała się, tworząc tło dla pięknych kwiatów.Zapraszam do komentowania! 

I'm dating but only sometimes, because it's like a second job. No rules now, but having some is good. Because it's very confusing. Like, who pays the bill or should I send him a message? Not that long ago I met someone. We went to the cinema, we chose tickets and then we had to paid for it. I was waiting, he was waiting. Nothing happened. It was very awkward. So I paid. Don't give up getting to know someone. Be honest and faithful. Dating only one person. First explore the mind then the body. Simple things are very meaningful, because woman are still a hopeless romantics. Look for a real love, not just only for adventures. Sometimes places are like a fairytales. Beautiful and magical. I felt like a pretty bird. So enjoy!


 t-shirt new look
bermuty/ bermudas atmosphere
sandałki/ sandals atmosphere
torebka/ bag new look
naszyjnik/ necklace top man
bransoletki/ bracelets atmosphere
Hugs! S.

1 komentarz: